۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۸:۰۲

رییس شورای شهر بوشهر:

شرایط حضور سرمایه گذاران در پروژه‌های شهری بوشهر تسهیل می‌شود

شرایط حضور سرمایه گذاران در پروژه‌های شهری بوشهر تسهیل می‌شود

بوشهر- رییس شورای شهر بوشهر از گام‌های مثبت در پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری بوشهر خبر داد و گفت: طرح‌های تفریح و سرگرمی در بوشهر افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نیک روش صبح شنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های سرمایه گذاری بوشهر گفت با توجه به محدودیت اعتبارات شهرداری، استفاده از ظرفیت سرمایه گذاری در پروژه‌های شهرداری ضروری است

وی افزود: شهر بوشهر از ظرفیت سرمایه گذاری و پتانسیل اقتصادی بالایی برخوردار است که در ادوار قبل مغفول مانده بود ویکی از برنامه‌های شورا استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران در پروژه‌های شهری بود.

نیک روش تصریح کرد: هم‌اکنون در پنج پروژه فانوس دریایی، عمارت بیلیارد، مجموعه شهربازی کنار چرخ و فلک، کافه کتاب و رستوران رافائل از ظرفیت سرمایه گذاری بخش خصوصی استفاده شده است و شاهد اقدامات خوبی در این پروژه‌ها هستیم که تا پایان سال برخی از آنها به بهره برداری می‌رسد.

رئیس شورای شهر بوشهر با اشاره به اهمیت حوزه تفریحات و سرگرمی گفت: با موافقت شورا بزودی فراخوان بازی‌های زیپ لاین، پینت بال در نوار ساحل و ماشین غذا منتشر می‌شود.

وی با استقبال از حضور سرمایه گذاران در پروژه‌ای شهری بیان کرد: در شورا تمام شرایط حضور سرمایه گذاران را تسهیل می‌کنیم تا شاهد رونق اقتصادی و گردشگری در شهر باشیم.

کد خبر 5941634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha